تصویر هدر بخش پست‌ها

رمانکده ی آرزوها

توی این وبلاگ بیشتر از هاگوارتز و ماینکرافت رمان میزارم.

سرنوشت جادوگری به نام لیرا p5

سرنوشت جادوگری به نام لیرا p5

| تنها در شب های تاریک

برای پارت بعد پنج لایک. ادامه. 

بعد چوبدستی را از قفسه ی کمدهای چوبدستی در آورد و به سمتم گرفت: این چوب دستی از چوب درخت سرخدار و هسته ی اژدها ساخته شده، امتحانش کن. 

چوب دستی رو تکون دادم که چوبدستی های توی کمد افتادند. اولیوندر گفت: فکر نکنم خوب باشه. خب اینو

امتحان کن، از جنس چوب انگور و موی تسترال درست شده. 

وقتی چوبدستی رو تکون دادم. جرقه های سبز بیرون داد و اولیوندر گفت: این چوبدستی تو رو انتخاب کرده. خوبه.

گفتم: پولش چقدر میشه؟ 

اولیوندر گفت: 15 گالیون میشه. 

پول رو به اولیوندر دادم و چوب دستی رو گرفتم و بعد از اینکه ازش تشکر کردم، از مغازه خارج شدم. اسنیپ دم در منتظرم بود.

گفتم: ممنون که منتظرم موندی. حالا باید کجا بریم؟ 

اسنیپ- باید بریم ردا فروشی خانم مالکین. 

به سمت ردا فروشی حرکت کردیم. وقتی به ردا فروشی رسیدیم، وارد مغازه شدم و خانم مالکین اندازه ام رو گرفت. بعد برام سه تا ردای ساحره گی دوخت. یه کلاه ساحره گی هم بهم داد. رداها و کلاه رو گرفتم و پرسیدم: پولش چقدر میشه؟ 

خانم مالکین گفت: 30 گالیون میشه. 

سی گالیون رو به خانم مالکین دادم و از مغازه ردا فروشی خارج شدم. 

اسنیپ گفت: حالا باید کتاب هایت را از کتاب فروشی بورکین و برتز بگیری. 

به سمت کتاب فروشی بورکین و برکز رفتیم. وارد مغازه ی کتاب فروشی شدم. کتابدار گفت: سلام، چه کتابی لازم دارید؟

گفتم: کتابای سال اولی ها رو میخوام.

کتابدار چند کتاب رو از قفسه ها در آورد و به من داد و گفت: اینها کتاب های سال اول هستن.

گفتم: پولش چقدر میشه؟

کتاب دار گفت: میشه چهل گالیون و 30 سیکل. 

پول رو پرداخت کردم و از مغازه خارج شدم.

اسنیپ گفت: خب کارت اینجا تموم شده. الان باید بری خونه. بعد از کوچه ی دیاگون خارج شدیم و به سمت ماشین مشکی رفتیم. سوار ماشین شدیم و ماشین حرکت کرد. به سمت خونه م رفت و بعد از اینکه به خونه م رسیدیم. 

تصویر پروفایل ᴬᵗᵒˢᵃ سطح تجربه ᴬᵗᵒˢᵃ
ᴬᵗᵒˢᵃ
6 ماه پیش
اگ خواستی یه سر به وب کدشاپ انیمه بزن
اوکی 👌
تصویر پروفایل ᴬᵗᵒˢᵃ سطح تجربه ᴬᵗᵒˢᵃ
ᴬᵗᵒˢᵃ
6 ماه پیش
سلام عزیزم قالب بالابر ولکام چیزی نمیخوای برا وبت؟
تصویر پروفایل Mahya سطح تجربه Mahya
Mahya
6 ماه پیش
افرین.یکم با هری پاتر فاصله گرفت
فکر میکنی تو چه گروهی میوفته؟
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد